Konsten att blotta sig själv

Kategori: litto snackar

Det här inlägget kommer att förändra mitt liv, det är dags att blotta sig själv till maximalt. Nej nu överdrev jag lite grann.

Men alltså, nu är tiden kommen. Dags att skriva om min pinsammaste stund.
När vi gick på mellanstadiet, inledningen av min pubertet. (Nej, jag kommer inte berätta om när jag togs på bar gärning när jag runkade. För att det inte har hänt. Än.)
Tillbaka till saken, vi reste till Stockholm på klassresa och jag har funnit en cyberkärlek på Lunarstorm eller var det var. Låt oss kalla henne T (För hennes bästa), och hon gick på den där stora gula skolan. Min klass skulle besöka den där skolan som en del av vår stora resa.

Så, dagen var kommen. Vi åkte till den där gula skolan på Djurgården, jag var så nervös så att kalsongen blev lagom brun (Lagom brun så att man inte kan använda den mer). Vi anlände till skolan och jag hittade inte T. Jag har aldrig träffat henne förut, den enda jag vet hur hon såg ut IRL var att hon var blond, liten och smal.

Jag såg några klasskompisar prata med ett par tjejer några meter från mig, en av tjejerna var blond, liten och smal så det måste vara T, jag försökte vara så kaxig jag kunde. Jag gick runt det där fotbollspelet och sa "Du suger! Du suger!". Sen samlade jag modet och gick till tjejerna, raka vägen till den där blonda tjejen alltså. Jag kramade henne utan att se hennes ansikte. Sen sneglade jag mot hennes ansikte och pussade på kinden. Sen var det dags att titta på henne, för att fullborda drömscenen. Den första kindpussen.

Problemet var att det inte var T, utan någon annan. Så jag satte ner och försökte panikartat hämta andan. Jag tror inte att jag har aldrig svettats så mycket medan jag rodnade.

Sannolikheten att man pussar en fel tjej är ganska lågt. Men, det hände mig. Händelsen kommer att rankas som det pinsammaste ever för alltid. Top 5 alltså.

/ Littorin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: