Sprit

Kategori: litto snackar

Jag kan fortfarande inte fatta det undebara med alkohol, sprit får våra smaklökar längta efter något äckligt.

En normal fredagkväll brukar man hitta oss på Corner kl halv tre på natten, där äter vi Vesuvio med vitlöksås på som det är den sista vi äter i våra liv.
Bara för att nästa dag mår vi illa av att tänka på Vesuvio med vitlöksås.

Under midsommarhelgen hemma hos Emy fixade Emil lite käk till mig, gissa vad jag fick? Tzatziki + korv direkt från förpackningen. Emil sa åt mig att äta så jag gjorde det, och hur smakade det? Jag tyckte då att det var det bästa ögonblicket i mitt liv. Det smakade så gott, bättre än superkebabrulle, tacos och lax tillsammans.

Men nu när ajg tänker tanken på korv och Tzatziki då börjar jag må illa. Det är det unika med alkohol, det får oss att äta vadsomhelst.

/ Littorin

Kommentarer

  • edden säger:

    sant, fyllemat är sjukt gott, pizza smakar aldrig bättre än när man är full ;)

    2010-07-14 | 02:28:07

Kommentera inlägget här: