En obeskrivlig känsla

Kategori: litto snackar


Nu är det bara minuterna kvar innan man lämnar lägenheten för att bege sig till tågstationen och möta upp de unga hönorna. Såklart ska man städa lite innan man drar, så man är fortfarande glad när man kommer hem.

Som bekant hade jag en fest hemma hos mig under valborgaftonen och runt 25 kom. Vi hade det riktigt trevligtm ja. Nästa dag var det stökigt här och jag städade, ja fullt normalt. Folk har glömt lite grejer där och här, fortfarande normalt ja.

Tills jag hittade en ryggsäck, en svart och mystisk sådan. Den luktade något fruktansvärt men jag antog att det skulle gå över snart. Så jag la den i hörnet vid klädgarderoben. Flera dagar går och går, jag har nu totalt glömt bort ryggsäckens existens.
Efter en vecka började stanken komma, jag trodde att det var något fel på soffan. Jag försökte hitta stankens källa som en blodhund. Men noll resultat, flera dagar gick och jag fick lära mig att stå ut med stanken.

Tills, idag när jag skulle plocka undan alla saker från golvet hittade jag ryggsäcken. Då gjorde jag mitt livs största upptäckt! Stanken kom från ryggsäcken! När jag skulle kolla vad det fanns i, så hittade jag en brun smörgås. Nej jag skojar inte. Jag dog nästan av stanken, nej jag skojar inte igen.

Jag misstänker nu att det var ett mordförsök på mig, att jag skulle plågas långsamt till döds.

Så, jag ber er att träda fram och erkänna att ryggsäcken var er. Så förundersökningen kan läggas ner utan något åtal.

/ Littorin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: