jag vill minnas...

Kategori:

idag spöregnade det sick mycket och jag åkte buss förbi en dagis. jag såg ett gäng ungar som gick runt förvirrat och kämpade för sitt liv mot varje regndropp som var nästan större än dem. 

så kom jag på att jag har upplevt det men olika klimat, det var en hemsk upplevelse. att den där dagisfröken kunde vara så grym och riktigt kall.  

för lite mer än tio år sen gick jag på fritids, det var en vacker vinterdag med rejäl snöfall. inomhus lekte vi lyckligt med noll bekymmer. Plötsligt öppnades dörren, vi fruktade att det var en pedofil men det var något värre. det var den där dagisfröken som vi hatade enormt mycket.
hennes falska leende döljde något, det visade sig att jag hade rätt. hon fjäskade och vi blev utsatta för hypons. vi blev tvingade till att gå ut och kämpa mot det där kalla snöväder.

vi ungarna gick ut, beredda på att kämpa för vårt liv. efter en timme utomhus gick det helt okej. vi lekte för att hålla oss igång. efter två timmar blev jag trött och jag började frysa och gick mot Henne. Jag frågade henne "när ska vi gå in?". det enda svar jag fick vara bara ett leende.
Efter 15 min började jag frysa ännu mer. så jag sa till Henne "jag vill gå in, jag fryser!". allt jag fick var bara ett jävligt leende.

efter 45 min var jag nära döden, jag hotade med att börja grina inför alla. men Hon log bara. den där jävla kvinnan, att hon kunde vara så grym.
så jag satte mig och inväntade döden.
så blev jag kissnödig, ett enda livstecken på mig. så jag sa till Henne att jag var kissnödig, å första gången var Hon mänsklig och sa att det gick bra att jag gick in och pissade.

jag gick in och pissade, min kropp väcktes till liv. framför allt, min pyttesmå pitt väcktes till liv. annars har den varit förlamad än idag.
jag stannade lite längre på toaletten, för att hålla mig varmt. efter ett tag gick jag ut och möttes av en syn, min pappa stod där och väntade på mig och jag behövde inte gå ut och kämpa mot döden mer!

det var ett mirakel att jag överlevde och att jag inte visste vad ordet mord betydde då. annars vet jag inte vad har det blivit av med den där dagisfröken.

Men jag hatar henne.

Kommentarer

  • jess säger:

    åh vilken hemsk upplevelse!

    du överdrev inte?

    2008-08-16 | 17:06:57
    Bloggadress: http://laavely.blogg.se/

Kommentera inlägget här: