iam what iam

Kategori: litto snackar

bara så ni vet, jag kör bara mitt eget race. jag skiter i vad andra tycker om mig. orka bry mig om det egentligen.. om ni tror att ni kan ändra på mig så är ni helt fel ute.  =)

aja, nu är det snart dags för nattcupen!! siktar på att vinna hela skiten och ta hem det omtalade priset, som nästan ingen vet vad priset är...?
äsch, det kommer bli iallafall en tuff helg. fest på fredag sen är det dags för hockey på lördag. senare på kvällen blir det fotboll hela natten. nästa dag är det innebandymatch. blir riktigt tufft, jag ska kunna orka det. jag är bara 19 trots allt. ;)



förresten, jag är så besatt av friends. aldrig hänt mig, att jag kunde vara så besatt av nån serie. ni som inte sett alla säsonger av friends, jag ber er att ladda ner alla säsonger på en gång. då kommer ni att tacka mig.

lets play our game!!

Kommentarer

  • farm säger:

    såklart. den som inte tittar på friends missar ffs någonting ;)

    2008-11-06 | 00:23:18
  • Anna säger:

    Prison break is the shit ;)

    2008-11-06 | 21:46:37
  • Jossan säger:

    Läs en rolig historia i min blogg och få dig ett gott skratt :)

    2008-11-06 | 21:52:36
    Bloggadress: http://monamourr.blogg.se/
  • matty säger:

    är friends så bra? föredrar heroes o pb =)

    2008-11-08 | 00:21:05
    Bloggadress: http://matty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: