hej jag är i trollhättan, lol.

Kategori: litto snackar

världen är ibland för bra, eller inte.

är hemma i trollhättan, den där extrasängen är nog bäst i världen. aldrig har jag sovit så gott. la mig runt kl ett sen var det svart fram till halv tolv.

men annars, helgen har varit helt ok. helgen inleddes med att övingköra på cederbacks, sen var det en sick kväll hos hannes (egentligen malin). bastupartyn förändrades nästan till en bögfest. men riktigt skoj var det iallafall. sen tog vi taxi till klaras, där var det helt ok. jag missade tacobuffen, la istället all fokus på att köpa så många drinkar jag kunde. bara för att göra av dem. SYND om er som inte stod vid mig, annars har ni fått gratis drink LOL.

sen vaknade jag och kände mig slutkörd men det var bara gå upp och promenera till tågstationen.
hela lördagen tillbringade jag i jönköping, köpte ett par skor och tshirts (tänker inte göra som sebbe, att lägga upp bilder och hoppas på att några ska kommentera). sen for vi till mormor och firade hennes 90årsdag, bra jobbat mormor!

nu tvättar morsan mina kläder, det är den bästa med att komma hem. att man vet att nån ska tvätta ens kläder.

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    <3

    2008-09-21 | 19:49:27
    Bloggadress: http://druzman.blogg.se/
  • sandra säger:

    latmask 100%... morsgris... vem?... va va va? ;)

    2008-09-25 | 23:40:43

Kommentera inlägget här: