qwerty

Kategori: litto snackar

igår hade vi match, en match som vi förlorade med 4-8 mot kristinehamn som lirade i div3. så det var ej så dumt att förlora mot dem. alltid skönt att ha första matchen avklarad, dessutom gjorde jag mål. måste ha världens tur när jag gjorde mål. ludde lobbade och bollen studsade genom 2-3 spelare så vips var jag fri. bara å försöka skjuta men jag valde bara toucha bollen men den gick in. sikken tur.

nu är det dags för match igen. mot nåt lag från sörmland tror jag. 11.40, kom dit annars förbannar jag er.

andra chansen: ikväll kl sju mot nåt lag från uppsala. ;)

Kommentarer

  • åsa säger:

    ingen orkar vakna tidigt. bara o acceptera..

    2008-09-14 | 01:19:37
  • litto säger:

    några kom dit faktiskt, dra åt helvete

    2008-09-14 | 01:38:19
    Bloggadress: http://forzalitto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: