så var det över...

Kategori: litto snackar

eftersom Chrippe meddelade nyss att han inte kommer spela mer i Dövas Tre Kronor, så känner jag att det inte är värt att spela för Dövas Tre Kronor nu när lagets kanske största stjärna slutar spela, dessutom blir det inget med VM i våren, det suger ju musten ur ens motivation.

så jag går ut med nyheten, jag slutar med att spela för Dövas Tre Kronor.
Bästa minne med landslaget var OS i Salt Lake City och min debut mot Finland där losade vi med 2-4.



Tack för allt.

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    mesigt av er

    2009-01-01 | 18:47:26
    Bloggadress: http://druzman.blogg.se/
  • felix säger:

    ja jävligt mesigt, bara att kämpa , ni har fan inge hjärta! ville inte ni slå finland eller åka till vm /os? det trodde jag! JAG VILL DET IAF!!!! och jag kämpar för det men så sabbar 1-2 personer för hela andra 20 i laget, bra moral.

    2009-01-01 | 22:02:53
  • Anonym säger:

    felix, det är svårt att satsa 100% när halva laget gör det inte. =) satsar alla 100% så gör jag det.

    2009-01-01 | 22:32:27
  • Anonym säger:

    vart väl 9-1 till finnarna

    2009-01-01 | 23:34:01
  • zaki säger:

    aja trist

    2009-01-02 | 00:24:56
  • Pärwie säger:

    Förstår din motivation men man ska aldrig säga aldrig :) du kanske kommer tillbaka en vacker dag när du känner för det. kanske när allt kring organisation med dövas tre kronor funkar bättre då men man måste oxå kämpa för att nå dit, jag tycker att ni har en lovande framtid med många unga spelare.

    men livet går vidare ibland

    2009-01-02 | 00:26:37
  • Akious säger:

    mm jag håller med andra..Tror på dig själv...

    2009-01-02 | 00:37:53
  • fezi säger:

    inget vm? ej uttagen eller sdi fattig ej råd bidra? synd, kände iaf samma + en aning påverkan av träningar i örebro. fokus innebandy ist?

    2009-01-02 | 04:01:43
  • sandra säger:

    så det blev inget vm ändå? sjukt. synd att det ska bli såhär :/



    å andra sidan är du ju en riktig vinnarskalle (har för mig att du var en? eller? hi hi), vinnarskallar brukar inte ge upp så lätt... sen jag lite ?, ett lag baseras väl inte bara på en enda spelare? trodde att ni var bättre än så? självklart är det viktigt med nyckelspelare men ni kan klara er utan honom. han kommer nog tillbaka när ni väl har visat att ni pi kan =)



    men alla gör ju sina val. så enkelt. om du pi vill sluta så go for it. du kan ju alltid satsa på innebandyn istället =) bättre att du slutar än att du spelar med noll motivation (lite fiasko för laget då) :P något som den där felix borde tänka på =)

    2009-01-02 | 09:48:36
  • Berka säger:

    Säger varken bu eller bä till ditt beslut, även om jag hoppas att inte sista ordet är sagt från din sida. Du är så pass ung att du kanske kommer tillbaka i framtiden.

    Som Sandra säger så hänger det inte på mig Litto, och det vet du. Laget fanns innan mig och kommer finnas efter mig.



    Min poäng är att jag tror på dig.

    - Dont give up bro´

    2009-01-02 | 14:21:44
  • walle säger:

    Problemet är att ni 11 st som bor i örebro inte har klubb. men nästa år kommer kanske ÖDIF göra comeback i seriespel. Och då kommer ni få en grymt kul säsong och utvecklas enormt. Jag har väldigt svårt att förstå varför en av våran kaptener går ut just nu och som borde veta att detta påverkar laget. Jag hoppas att du omvärderar dina tankar!

    2009-01-05 | 01:45:09
  • Lotta säger:

    lite väl sent att säga det här kanske, men det låter nästan som du enbart spelade i laget för chrippes skull? ge inte upp! stanna kvar och spela. fortsätt för vår & hans skull. MEN om du inte har någon motivation kvar alls, då har du ju skäl till att ta paus därifrån ett litet tag.



    men om det nu är så att du slutar för att han slutar, då tycker jag att det är liiiite .... hm, hur ska man säga? typ ledarskap där. eller makt. typ som att han har makt och sett till så att ni alla ska sluta bara för han gör det. jag tror inte det är så, men det bara känns som det. varför inte då stanna kvar i laget och bevisa att ni faktiskt har viljan att fortsätta? ni kan utveckla er och bli ännu bättre, en vacker dag kanske ni lyckas krossa finnjävlarna.



    du svarar väl inte på den här kommentaren, men äh. behövde få säga det till dig bara. :D

    2009-01-06 | 02:31:03
  • felix säger:

    Postat av:



    felix, det är svårt att satsa 100% när halva laget gör det inte. =) satsar alla 100% så gör jag det.





    till dig : Ja, så fort du inte satsar då är det nån annan som lägger av för han tänker " han satsar inte då behöver jag inte satsa för jag kommer endå inte vara sämre än han"

    så vips automatiskt hela laget = knatteliga...... Satsar 1 då blir det 2, sen 3. osv.

    2009-01-07 | 00:45:14
  • litto säger:

    felix, jag har satsat 100% i nästan hela hösten innan matchen mot finland, å hälften av oss i örebro gjorde det inte. självklart blev jag riktgit besviken, inte värt att satsa då.

    2009-01-08 | 23:23:42
    Bloggadress: http://forzalitto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: