Daniel Littorin anno 2009

Kategori: litto snackar

hahaha, min syn på livet just nu är enkelt.

Det gäller att njuta av livet så mycket som möjligt, man har aldrig tid att planera för sin framtid. man lever i nuet, helt enkelt.
Jag undviker att planera och bestämma mig för tidigt, jag gillar göra saker helt spontant. Att jag plötsligt åker tillbaka till Örebro ikväll är ett bra exempel på att jag är väldigt spontan.

Att skaffa familj och gifta sig händer väl om 10-15 år. Eller om 1 år., vem vet? Haha, nejdå. Det kommer inte hända, det kan man lugnt säga

Min syn på tjejer är väl detsamma, HAHAHA. ;)

Jag tycker att ni borde njuta av livet så mycket ni kan, man lever faktiskt bara en gång. :)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra att du skrev lite om nuet med. :D Intressant o läsa / En fans för din blogg

    2009-02-01 | 01:36:05
  • Akious säger:

    Hahah succe du överraskade mig rejält!

    2009-02-01 | 17:34:58
  • Malin säger:

    skrattar, du kommer iallafall att bilda familj snart, det har ju så många tippat på :D intressant livssyn :D

    2009-02-19 | 00:17:51
    Bloggadress: http://http:/bayswater.blogg.se

Kommentera inlägget här: