hockey night

Kategori: litto snackar

snart ska jag dra till erik och kolla på hockey, för er som inte har hängt. det är JVM-final inatt.
vår gold kids lirar mot Kanada, blir nog riktigt tufft.
den här gången tror jag att Sverige vinner med 3-1. Backlund gör 2 och Möller 1. det är dags för förstafemman att producera.

apropå hockeyn, jag sa ju att jag ska sluta. det betyder inte attj ag ska sluta med hockeyn helt och hållet. utan jag ska fortsätta lira, detk ommer jag göra tills jag dör. älskar hockey riktigt mycket. Men jag har inte någon större motivation att åka till lägret och inte har något att se fram emot. jag behöver lite morot, så jag har något att träna hårt till och nu finns det ingen morot så jag har ingenting att träna för. utan spela bara för att det är skoj. det är OS år 2011, jag vill gärna åka dit, så jag hoppas att det finns någon som vill åka dit, så det ger mig motivation.

=)

Kommentarer

  • jossan säger:

    oj redan final inatt? wie hoppas dom kammar hem guld t oss sverige!! :)



    föredrar du hockey bäst framför innebandy?

    2009-01-05 | 20:31:22
    Bloggadress: http://enkeliii.blogg.se/
  • walle säger:

    Typisk döva! Medan andra har mål som är 3-4 år framåt så klarar vi bara ha 3-4 månader. Kortsiktiga mål är dövas signum. :)

    2009-01-06 | 14:32:10
  • Murray säger:

    men man får om de vill?

    2009-01-06 | 21:47:26
    Bloggadress: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här: