Min syn på livet...

Kategori: litto snackar

Så här var min syn på livet, jag var 15 år då.

"Daniel Littorin, 15 år


När jag flyttar till gymnasiet då ser jag det som en utmaning. Ny skolan, ny miljö, ny lärare och ny stad. Jag väljer nog medieprogrammet för jag kan lära mig mycket om filmer och annat saker. 

Jag är en grabb som har mången fantasi och älskar jättemycket sport. På kvällarna tränar jag hockey. Efter träningarna drömmer jag ut till min fantasivärld där lever jag som en framgångsrik regissör i Hollywood. Lite för bra fantasi?

Det kan ju hända för jag vill jättegärna bli en regissör. Jag vill börja med att filma här i Sverige, för att det är mer bekvämt och jag vet hur Sveriges klimat funkar, typ.

Jag bor i en ungkarlslägenhet som är riktigt stökigt. Jag reser hela tiden och är inte så ofta hemma. Jag dejtar med några tjejer innan jag har hittat den rätta. Sen flyttar vi ihop och vi gifter oss kanske. Jag vill gärna gifta mig med en tjej om hon är den rätta. Jag vill skaffa barn när jag är klar med ungkarlsliv och vill ta det lugnt då är det dags att skaffa barn.

När jag har semester då går jag ut med kompisar och kolla på hockey och kanske ta en öl.


Min syn på tjejer

  

Jag tycker att tjejer är okej men de tänker lite för mycket på sitt utseende. Om man jävlas lite med tjejen då kommer en orkan från tjejen och bankar på mig. Därför måste man passa sig för tjejer. De är som en bomb som väntar på att spränga.

Ibland är jag irriterad på att de är noll på sporter. När jag säger en fotbollspelares namn då säger de "va? Vem är han? Är han snygg?". Då suckar jag bara. Det var min syn på tjejer. "


Hahaha! Man kan lugnt säga att min syn på livet är helt annorlunda nu. =)

Kommentarer

  • f säger:

    aa precis pga "Ibland är jag irriterad på att de är noll på sporter." - inte sant ju :D

    2009-01-31 | 02:05:11
  • Anonym säger:

    Hur är din syn på livet nu då?

    2009-01-31 | 04:00:13
  • Lotta säger:

    haha, undrar som anonym :p

    2009-01-31 | 04:25:50
  • Akious säger:

    Hahahaha

    2009-01-31 | 13:08:32
  • raki säger:

    haha råå:D

    2009-01-31 | 15:02:39
  • jossan säger:

    hahaha ni töönt på filmen asg! men kuul! :)



    å pi intressant att du hade sån syn på tjejer förut :D men jag kan ju hålla m om att tjejer är så känsliga jämfört m grabbarna :P å vad är din syn på livet nu då? bli alkis eller? :D

    2009-01-31 | 16:17:37
    Bloggadress: http://enkeliii.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Skriv ett nytt inlägg med din syn på livet NU ;p

    2009-01-31 | 17:03:44
    Bloggadress: http://cederstrom.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ppuuhh!!

    2009-02-04 | 21:48:15

Kommentera inlägget här: