Skogshöjden

Kategori: litto snackar

Området heter så där jag bor i Trollhättan, ett trevligt område med många svenskar. Nära till sjukhuset ifall man bryter ben eller något.

Skräcken

På sistone har det hänt något, flertalet barnöverfall har skett. Om ni läser artikeln lite noga så hittar ni familjen Gergi. De bor nästa dörr från vår dörr.
Är det inte sjukt? Barnen i i mitt område lever i skräck och jag ser faktiskt barnen varje dag.

Om jag har varit 10 år yngre har jag säkert bli kidnappad på en gång, jag hör ju inte. Tänk er, en glasögonbärande pojke leker i en lekpark sen blir han bortrövad, helt hjälplös. Bara Gud vet vad folk skulle göra med mig.

Vi ser skräcken i vitögat varje dag...

Kommentarer

  • julia säger:

    verkligen sjukt..

    2009-07-29 | 14:52:42
    Bloggadress: http://skrattkramp.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2009-07-30 | 15:24:10
  • åsa säger:

    känner igen artikeln och hade ingen aning om att det var i samma område som du bor i.

    fan det här gör mig så förbannad och äcklad! hoppas att polisen får tag på dom äckliga skabbiga pedofiler snart!

    2009-07-30 | 15:26:49

Kommentera inlägget här: