Veckans

Kategori: litto snackar

Hiss

ForzaLitto -
nuvarande en farmarblogg till Pfooskariot. Känner mig grymt hedrad att min blir en farmarblogg. Det visar att vi har åstadkommit något med bloggen.

Sommarlov- ett måste att ha med i listan. 2 månaders semester från Risbergska. Alltid bra.

U21-EM i Sverige- Efter 5-1 mot Vitryssland (Varför heter Belarus Vitryssland på svenska?) börjar vi få EM- feber, jag kommer nog skita i midsommarsfirande imorgon och bänka mig framför teven. 16.00 mot Italien. Missa inte matchen!


Piss


Alla sjukdomar- Har varit mindre eller mer sjuk hela juni. Dålig tajming? Det kan diskuteras.

Det svenska vädret- hemskt i början av juni, nu har det börjat bli bättre. Och jag? Sitta hemma och tycka synd om mig. Dålig tajming? Verkligen.

Sommar- Jag vill att det ska vara höst nu, så man får spela hockey regelbundet. Första gång på två år. Fan vad jag längtar.

Kommentarer

  • fezi säger:

    farmarblogg*

    2009-06-18 | 14:01:16
  • sandra säger:

    hördu. det heter farmar, inte framar =) frej ser säkert också fram emot det, alltså hockey nu till hösten ;)

    2009-06-18 | 14:01:45
  • Anonym säger:

    tack för rättelsen, ni strongt par. ;)

    2009-06-18 | 14:23:01
  • David Öhman säger:

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Vitryssland



    Där har du svaret, puss!

    2009-06-18 | 17:08:02
    Bloggadress: http://dohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: