BRUTALT TILTAD!

Kategori: litto snackar

Jag är verkligen brutalt tiltad på mig själv.
Imorse kom jag hem från Finland, jag kom fram till min dörr och uppmärkte en sak som jag har fruktat länge. Inbrott? Nej, min nyckel var ute på vift.
Jag glömde min väska i Edlunds bil, trodde jag. För ett par timmar sen fick jag mail av Norberg, där hon har vidarebeforat ett mail från Finland. De hittade min väska. Fyfan. Som tur fanns mitt namn på random papper, med mailadress till ÖDIBF. Så hon kunde ta kontakt med mig.
Nu ska hon skicka väskan till mig, och jag får pröjsa 50 euro.

Hur kom jag in till min lägenhet? David Farkas fick agera hjälte och vaknade tidigt imorse, kunde ringa därifrån till ÖBO och de skickade Securitas till min lägenhet. Priset för detta? 300 kr för att de skulle låsa upp min dörr, som bara tar 2 sekunder.

800 kr, bara för att jag gjorde ett jävla misstag. Men jag har iallafall lärt mig en läxa.

Kommentarer

  • D säger:

    hahaha vaknade tidigt???:O var runt 11.00 hyff meddela:D..

    2009-03-22 | 21:47:35
  • litto säger:

    du var vaken först av alla iaf. = tidigt hahah =D

    2009-03-22 | 21:48:47
    Bloggadress: http://forzalitto.blogg.se/
  • Akious säger:

    succe sket du ringa i mig:D

    2009-03-22 | 23:04:38
  • linda säger:

    sööönder zz ... py jag hem från klaras förut utan min jacka och gg nyckel finns i jackan så securitas öppnade mitt hem för 300 kr z

    2009-03-23 | 10:09:15
  • åsa säger:

    släkt med follins språk hårt, du sönder..

    2009-03-23 | 10:13:37
  • sandra säger:

    lol. stackars dig :P nu förstår jag varför :P trodde att du var ute låst från wasa pga lan ha ha :P

    2009-03-24 | 18:42:54

Kommentera inlägget här: