Riktigt bortblåst

Kategori: litto snackar

Allvar, jag tror faktiskt att jag har demens eller något likadant. Jag glömmer bort saker hela tiden, som till exempel glömde jag att idrotten var inställt imorse. så jag kom till skolan i helt onödan, när jag kunde sova i ett par timmar till.

ul gg säger jag till mig själv.

EDIT: Ja, nu är jag RIKTIGT bortblåst, idrotten var aldrig inställt. Jag hittade aldrig min klass, såklart inbillade jag mig att lektionen var inställt. Men nej.

i was owned.

Men, jag ska fan kräva att de ska sätta upp en lapp om vilken sal de håller till, så jag inte behöver ödsla tid på att leta runt. Jag som alltid kommer sent till dagens första lektion. Alltså, jag kräver fan att allt ska anpassas efter mig.

Kommentarer

  • D säger:

    LOL? GG :D

    2009-03-26 | 12:28:51
  • åsa säger:

    lektionet var inte inställt..

    kolla gärna extra noga nästa gång ;)

    2009-03-26 | 15:13:09
  • Madde säger:

    fin blogg du har! Fika nån dag? puss

    2009-03-31 | 08:46:34
    Bloggadress: http://madeleinejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: