Så nära...

Kategori: litto snackar

imorse spelade jag på 9 matcher, och fick 8 rätt. det enda felet var matchen mellan Benfica- Vitória Guimarães. Trodde på Benfica, de jagade ju en plats till europacuperna och Vitória Guimarães befann sig i ingenmansland i tabellen.
Det jag såg av matchen var, Benfica dominerade och anföll på. och så ,15 minuter kvar, stack Vitória Guimarães på kontring och satte 0-1. Ridå.

50 kr skulle bli 3500 kr.

Värdelöst att skriva om jag vet, men behöver bara säga det. Se det som en terapi från mig.

Imorgon, nya tag, nytt tips. Vi ses!

Kommentarer

  • Akious säger:

    Du får räkna med det, din idiot!;)

    2009-03-15 | 02:47:41
  • Anonym säger:

    Ring Hans nästa gång när du har tänkt tippa igen,va?

    2009-03-15 | 22:37:35
  • Pärwie säger:

    Såg att mitt namn inte dök upp...hur som helst så var det jag och bättre tur nästa gång...

    2009-03-15 | 22:39:56

Kommentera inlägget här: