Fyfan

Kategori: litto snackar


Under veckan har det varit sjukt jobbigt. En av de jobbigaste i mitt liv.

Efter en kul trip i Uppsala gick jag till portdörren och letade efter nycklarna i min väska. Efter 30 sekunders letande befarade jag det värsta, jag har glömt nycklarna i Uppsala. Så det var bara sova hos min kompis.

Nästa dag ringde jag till Securitas och bad dem öppna dörren. 300 kr för 5 sekunders arbete med att öppna min dörr.

Så, under veckan har jag hållt mig hemma och kommit hem innan nio. Under tiden jag var på skolan var dörren öppen. 

Ni kanske minns att mina nycklar försvann i Finland, och nu igen. När ska jag fan lära mig, mitt liv kommer att sluta illa om jag fortsätter att glömma saker. 

Kom ihåg att ta hand om dina nycklar om du inte vill att detta ska sluta illa.  

Kommentarer

  • Akious säger:

    Tack för tipset o meddela andra att råna din bostad.

    2009-10-12 | 00:27:17
    Bloggadress: http://akan.blogg.se/
  • Linda säger:

    Haha GG, jag är däremot känd på att tappa/glömma min bankomat kort och leg ;D

    2009-10-12 | 00:41:00
  • Ali Attar säger:

    ahhaah akan:D

    2009-10-12 | 21:01:04
  • Anonym säger:

    duktigt

    2009-10-13 | 19:49:08
  • hanna säger:

    haha du hade ju hand om min bra :D kanske finns hopp för dej trots allt.

    2009-10-14 | 23:24:46
    Bloggadress: http://hannacederstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: